نکات کلی طالع و هوروسکوپ


زمان آن رسیده تا کوله بارهایمان را سبک کنیم و از هر گونه درگیری احساسی که بار منفی دارد فاصله بگیریم تا فضا را برای دریافت انرژی تازه باز کنیم.تحت تاثیر تعامل خورشید و سترن به زودی ما متوجه بحران ها می شویم و این آگاهی مارا به سمت تخلیه کوله بارها هدایت می کند.انتظار یک طرفه شدن موضوعی که درباره آن شک و تردید داشتیم را باید داشته باشیم.
اینستاگرام


مشخصات کلی افراد بر اساس سال تولد


گوسفند یا بز

هنرمندی سرکش و ناآرام
نماد بز بیش از همه نشانه زنانگی است. بزها شیک پوش، دلربا، عاشق طبیعت و هنرمندند و اگر دچار بدبینی، شک و نگرانی نشوند، اقبال همگانی را بر می انگیزند. بز هیچ گاه از بخت خود راضی نیست و به قول معروف همیشه فکر می کند که مرغ همسایه غاز است. دوستان و همکارانش از هوس بازی های او خشمگین می شوند. او نادانسته اسباب دردسر است. بز وقت شناس نیست و این باعث می شود که حوصله همه از دست او سر برود؛ در حالی که هرگاه در صدد سود بردن از دیگران بر آید؛ خود را مطلوب و دوست داشتنی جلوه می دهد؛ و حتی گاهی از نظر مالی، روی سر دیگران آوار می شود.

از سوی دیگر، بز خود را به آسانی به هر شرایطی تطبیق می دهد؛ مشروط بر اینکه امنیت زندگی - تا آن جا که ممکن است - حفظ شود. بز خجالتی و دارای حالتی زنانه است. او با وجود شک و تردیدهای همیشگی، کوتاهی کردن ها و گله و شکایت هایش، راهنمایی و نصیحت شدن و طرف توجه دیگران قرار گرفتن را دوست دارد.

بز فرهیخته و دلرباست؛ اما طبعی ناپایدار و هوسباز دارد. متولدان سال بز، اغلب مذهبی هستند؛ اما از هر مذهبی که پیروی کنند، تا زمانی به آن پای بندند که مانع آسایش زندگی شان نشود. واقعیت این است که موهومات، پدیده های فرا طبیعی، علوم غیبی و طالع بینی برای او جذاب تر است.

مردان و زنان متولد سال بز خوش قلب، مهربان، بلند نظر و دست و دلبازند و سخاوتمندانه به یاری نیازمندان می شتابند. اما متاسفانه آنچه که به دیگران می بخشند، همیشه از آن خودشان نیست و مال دیگران را نیز مال خود می دانند! بد نیست بدانید که حس مالکیت در بز متغیر است. بز اجازه می دهد او را ببندند؛ اما طناب را می کشد. شرقی ها می گویند: اگر بزی را در علفزار سر سبزی ببندید، آرام و راضی خواهد ماند؛ اما اگر در جایی کم علف نگهداری کنید، هیچ گاه از سر و صدا و غرولند دست بر نخواهد داشت.

بز دیگران را مسئول تمام پیشامدها می داند. او خود را در قبال شرایط و وقایع مسئول نمی داند و در نهایت، آنها را به بخت و اقبال حواله می کند و بر این باور است، هر مشکلی که ایجاد شود، اشتباه از طرف او نبوده است.

بز با دورویی و ریا کاری اسباب ناراحتی دوستان و نزدیکان خود را فراهم می کند. او احساس مسئولیت نمی کند، خلاق نیست و اراده اش بسیار ضعیف است. بز می تواند مانند یک رهبر سخنرانی کند؛ اما نمی تواند کسی را به دنبال خود بکشد؛ زیرا خود برای دنباله روی و اطاعت خلق شده است. اگر بز در شرایط مناسب و تحت آموزش صحیح قرار بگیرد، به موفقیت های بزرگی در کارهای هنری - که نیاز به هوش و استعداد ذاتی دارد - دست خواهد یافت.

بز می تواند صنعتگر و استادکار خوبی شود. او می تواند با اعتماد به نفس، کارهایی را که نیاز به جسارت، ظرافت و تخصص دارد، پیشه کند؛ زیرا از هوش فراوانی برخوردار است.

بز هیچ گاه رهبر خوبی از کار در نمی آید و این به صلاح اوست. همیشه این طور بوده است که حضور دستیار همکاری لایق باعث می شود که رئیس ضعیف جلوه کند و بز هوسباز و دمدمی مزاج که نیازش تکیه بر شخصی استوار و واقع گراست بهتر است فکر رهبری را از سر به در کند.

بز به این که دیگران از او قدردانی کنند، نیازمند است و اگر کسی با چاپلوسی از وی تعریف کند، همه کار برایش انجام خواهد داد.

همان طور که گفتیم بز نماد زنانگی است زیرا غربی ها همواره وابستگی، از خود راضی بودن، سستی و بی تفاوت بودن را به جنس مونث نسبت می دهند.

مردان و زنان متولد سال بز، بیش از هر چیز جویای امنیت و اطمینان هستند. خانم بزها دوست دارند با مردی ثروتمند ازدواج کنند و یا از حمایت فردی با نفوذ برخوردار شوند و اگر آن هم نشد، دست کم به زندگی با پدر و مادری ثروتمند رضایت می دهند.

شخصیت بز ممکن است بسیار پست یا بسیار والا باشد؛ همه چیز بستگی به نحوه تربیت، شغل و بخت او دارد.

متولدان سال بز، باید تا حد امکان، از کارهای تجاری اجتناب کنند. آنان فروشندگان بسیار بدی هستند، نظرات خود را درست ابراز نمی کنند، هنگام صحبت کردن شتابزده و مضطرب هستند و نیز نکته سنج و موقعیت شناس نیستند و به قول معروف � سوراخ دعا را گم می کنند . �

بز باید از هر جنگ و ستیزی دوری کند؛ زیرا هیچ گاه نمی تواند فرماندهی پیروزمند یا حتی سربازی موفق باشد.

بزها معمولا خوش اقبال هستند و زندگی آسوده ای دارند؛ زیرا به خوبی می دانند که از چه راهی باید بروند. اگر شما خانه ای زیبا و راحت در حومه شهر دارید، خوش صحبت هستید و با هنرمندان نشست و برخاست دارید، هرگز بز را به خانه خود راه ندهید چون دیگر نمی توانید از دست او رها شوید، چرا که ذاتاً تجمل طلب و دوستدار اهل هنر و طبیعت است.

بزها عاشق پیشه اند و ماجراهای عاشقانه در زندگی شان فراوان به چشم می خورد؛ اما چون طبیعت آرامی دارند دچار التهاب و نا آرامی عاطفی نمی شوند.

دوران جوانی بز آکنده از ماجراهای عاشقانه است؛ اما در دوران کودکی و پیری بخت با او همراه است.

در پایان به این نکته بسنده می کنیم که زندگی مرفه، آرامش، دوری جستن از دلواپسی ها و به کار گیری راهنمایی های مناسب به بز این امکان را می دهد که زندگی موفقیت آمیزی داشته باشد.


طالع بینی سه ماهه اول سال 2017(در حال بروزرسانی)

طالع بینی سال 2016-فروردین

فروردین

طالع بینی سال 2016-اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی سال 2016-خرداد

خرداد

طالع بینی سال 2016-تیر

تیر

طالع بینی سال 2016-مرداد

مرداد

طالع بینی سال 2016-شهریور

شهریور

طالع بینی سال 2016-مهر

مهر

طالع بینی سال 2016-آبان

آبان

طالع بینی سال 2016-آذر

آذر

طالع بینی سال 2016-دی

دی

طالع بینی سال 2016-بهمن

بهمن

طالع بینی سال 2016-اسفند

اسفند

خصوصیات کلی متولدین هر سال

اگر نشان سال تولد خود را نمی دانید ، سال تولدتان را وارد نمایید

عدد را چهار رقمی وارد نمایید. مثال:1361



 

طالع بینی متولد سال -سگ سگ
طالع بینی متولد سال -موش موش
طالع بینی متولد سال  -گاو گاو
طالع بینی متولد سال  -ببر ببر
طالع بینی متولد سال  -خرگوش گربه یا خرگوش
طالع بینی متولد سال -نهنگ نهنگ یا اژدها
طالع بینی متولد سال -مار مار
طالع بینی متولد سال -اسب اسب
طالع بینی متولد سال -گوسفند گوسفند یا بز
طالع بینی متولد سال -میمون میمون
طالع بینی متولد سال -مرغ مرغ یا خروس
طالع بینی متولد سال -خوک خوک

طالع بینی ماهانه

طالع بینی و فال اسفند ۱۴۰۲

طالع بینی ماه -فروردین

فروردین

طالع بینی ماه -اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی ماه -خرداد

خرداد

طالع بینی ماه -تیر

تیر

طالع بینی ماه -مرداد

مرداد

طالع بینی ماه -شهریور

شهریور

طالع بینی ماه -مهر

مهر

طالع بینی ماه -آبان

آبان

طالع بینی ماه -آذر

آذر

طالع بینی ماه -دی

دی

طالع بینی ماه -بهمن

بهمن

طالع بینی ماه -اسفند

اسفند

آموزش جامع کف بینی

خط سرنوشت نشان دهنده علایق یا شغل شما می باشد.یک خط سرنوشت عمیق نشان دهنده زندگی ای هست که مسیری قوی را دنبال می کند که سرنوشت آن را تعیین کرده است.

خط موفقیت نشان دهنده استعداد ، محبوبیت و موفقیت شماست. اگر این خط را دارید به این معنی است که شما بسیار موفق خواهید بود